catalina octombrie 18, 2011

Grupul Carrefour în România şi societatea Angstanunţă un parteneriat foarte important: lansarea francizei Carrefour în România, printr-un prim magazin de proximitate, sub sigla Carrefour Express.

Acest parteneriat este o premieră în România în retailul românesc şi cei doi actori sunt: Angst, un brand de succes în România şi Carrefour, grupul de retail francez care este numarul unu în Europa şi al doilea în lume.

Parteneriatul franco-român, primul de acest tip în România combină tradiţia Angst cu experienţa şi inovaţia Carrefour şi reprezintă un nou pas în strategia multiformat a Grupului Carrefour : dezvoltarea pe formatul de proximitate – Carrefour Express.

Acest parteneriat cu societatea Angst este rezultatul încrederii în profesionalismul şi capacitatea de adaptare a firmelor româneşti şi a fost posibil printr-o strânsă colaborare a echipelor ambelor companii. Este o colaborare care evoluează în permanenţă în slujba consumatorilor.

Angst este furnizorul Carrefour de multă vreme şi are produse de foarte bună calitate, deja bine cunoscute în România iar în acelaşi timp are şi o reţea proprie de magazine. Angst este un brand recunoscut şi foarte apreciat de consumatori.

Carrefour aduce experienţa, puterea de negociere, forţa de comunicare, managementul categoriilor şi o marcă iubită de români. Aceste două forţe împreună – Carrefour şi Angst ilustrează foarte bine proverbul românesc: „Unde-s doi puterea creşte!”

Carrefour Express îndeplineşte în acelaşi timp dorinţa Carrefour de a fi mai aproape de clienţi, de a aduce produsele şi calitatea Carrefour în inima cartierelor.

Carrefour dezvoltă astfel în România 3 formate de magazine:

  1. 23 de hipermarketuri Carrefour
  2. 39 de supermarketuri Carrefour Market
  3. 1 magazin de proximitate Carrefour Express: „Un prieten aproape de tine!”

Primul magazin sub sigla Carrefour Express este Carrefour Express Angst Domenii, deschis ieri 12 octombrie, orele 8:00.

Date cheie:

– adresa punctului de vânzare: B-dul Ion Mihalache, nr.128C, Piaţa Domenii, sector 1
– suprafaţă de vânzare : 390 m.p
– angajaţi : aproximativ 40
– aproximativ 4.000 de produse, dintre care 700 de articole Carrefour

« Carrefour Angst Domenii este primul magazin en detail, cu preponderenţă alimentar, în franciză şi suntem mândri să fim primii care o fac, aşa cum am fost şi în 2001, primii care au propus hipermarketul în România.

Carrefour intră astfel pe segmentul de franciză în România şi în acelaşi timp îşi consolidează poziţia în Bucureşti. Într-o perioadă dificilă, în 2011, Carrefour a reluat expansiunea şi se lansează şi pe segmentul de franciză, demonstrând o mare încredere în această ţară. Cu atât mai mult în această perioadă, Carrefour vrea să fie alături de consumatorii români, cu o ofertă comercială perfect adaptată nevoilor lor. » – François Melchior de Polignac, Director Carrefour România

« Cel mai important este sa fim corecţi cu noi dar şi cu clienţii noştri. Acest principiu va ramane şi pe viitor pentru toate liniile de bussines.

Pe piaţa românească brandul Angst este echivalent cu calitate şi siguranţă.

Când am început, acum 20 de ani, am vrut să fim numarul 1 în calitate şi credem că am reuşit acest lucru! » – Sorin Minea, Preşedinte Angst