Hoza Nicoleta Valeria martie 26, 2014

40038.6363308218SNSPAFacultatea de Management din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA) lansează cea de-a doua ediție a concursului național pe teme de afaceri “The Great Business Challenge”.

Concursul se adresează tuturor studenților cu abilităţi antreprenoriale, înscrişi la o formă de învăţământ superior, public sau privat, indiferent de centrul universitar din care provin şi de specializarea pe care o urmează (licenţă, master).

Tema care definește cea de-a doua ediție The Great Business Challenge este: Nou, inovativ și eficient în dezvoltarea afacerii.

Până pe 2 aprilie 2014, studenții și masteranzii se pot înscrie în echipe formate din maximum patru persoane, pe unul dintre brief-urile propuse de companiile partenere: Scandia Food, Corporate Games și Editura Tritonic.

Înscrierile se realizează pe site-ul www.thegreatbusinesschallenge.ro prin completarea FORMULARULUI DISPONIBIL ONLINE. Echipele finaliste vor câștiga internshipuri la companiile partenere și alte premii.

“The Great Business Challenge” își propune să deschidă o ușă către mediul de afaceri pentru studenții curajoși și interesați, pentru viitorii strategi, participanții având posibilitatea de a intra în contact cu mediul de afaceri, de a comunica cu reprezentanții organizațiilor din diverse domenii și de a realiza propuneri concrete de business.

„Este o simulare fidelă a proceselor din cadrul unei companii, oferindu-le deci participanților și o pregătire pentru viața de om de afaceri. Participanții trebuie să dovedească până la finalul competiției o serie de calități extrem de necesare în mediul de afaceri: profesionalism, realism, capacitatea de a găsi soluții eficiente într-un orizont de timp foarte scurt”, declară lector univ. dr. Alexandra Zbuchea, prodecan al Facultății de Management.

Proiectul inițiat de Facultatea de Management prevede și o sesiune de training cu rolul de a le oferi participanților informații despre cum funcționează companiile și piețele, sfaturi despre dezvoltarea și managementul produselor/serviciilor, precum și sfaturi practice pentru rezolvarea și prezentarea brief-urilor de concurs.

Partenerii media ai concursului sunt AEGEE București, Akcees, Gen90 și VIP.

logo