bogdan.daradan mai 19, 2011

 

Recent, in Bucuresti s-a organizat CSR Lessons, un eveniment la care marile corporatii ce activeaza in Romania si nu numai si-au expus proiectele de CSR si ideile implementate pana in prezent. Pentru ca, asa cum se spune intr-un usp (unique selling proposition) al BCR – Conteaza cu cine faci Baking – in acest context – Conteaza cu cine faci CSR – pentru ca BCR are in portofoliu pana in prezent peste 13 proiecte de CSR dintre care spicuim proiectele: Start! Business, Personal Branding, BCR Sperante si Livada BCR. Pentru detalii se poate accesa site-ul BCR.

BCR a anuntat ca va publica in curand primul sau raport extins de CSR, realizat in conformitate cu cel mai influent standard international de specialitate – GRI G3.

Lansarea raportului de CSR al BCR are o importanta deosebita din mai multe motive:

  • Fiind realizat de cea mai mare banca din Romania, raportul ofera un exemplu de transparenta si deschidere catre stakeholderi, atat pentru piata bancara, cat si pentru alte piete.
  • Este o initiativa pornita de pe plan local, care demonstreaza nevoia unor astfel de rapoarte din partea mai multor actori economici majori din tara noastra;
  • Este elaborat in conformitate cu standardul international de facto in domeniu (GRI). Asta arata ca e realist sa le cerem companiilor din Romania sa respecte bunele practici pe care le vedem pe alte piete mai dezvoltate.
  • Reprezinta o promisiune din partea BCR de a-si raporta in fiecare an impactul economic, social si de mediu. Cu alte cuvinte, este o invitatie pentru toti stakeholderii bancii de a intra in dialog si de a-i propune acesteia sa includa preocuparile lor in strategia sa de CSR.

Mai mult decat atat, BCR a lansat in acest an in premiera un program de internship pentru elevi iar surprizele BCR nu se opresc aici si ne bucuram sa descoperim ca noi, tinerii si BCR gandim la fel.