bogdan.daradan mai 3, 2010

Business Club, cea mai dinamică comunitate studenţească, axată pe dezvoltarea spiritului antreprenorial şi a aptitudinilor studenţilor care vor să îşi deschidă o afacere, organizează în perioada 5 – 7 mai, în ASE – Amfiteatrul I, cea de-a doua ediţie a Business Club Conferences. Principalul obiectiv al proiectului este să susţină formarea generaţiei actuale de antreprenori şi să fie o sursă de informare şi educaţie extra-universitară în ştiinţele antreprenoriale. La eveniment vor participa, ca şi la ediţia din 2009, speakeri de top din România şi străinătate, care vor dezbate teme de actualitate din domeniul afacerilor.

Conferinţele sunt deschise participării tuturor tinerilor interesaţi de antreprenoriat, vânzări, marketing, psihologia afacerilor. Mai multe informaţii găsiţi pe site-ul conferinţelor www.bcconferences.ro.

Drumul spre o afacere de succes

De-a lungul celor trei zile, participanţii vor afla prin cunostiintele şi experienţa speakerilor invitaţi, cum să conducă o afacere de succes, fie că doresc să urmeze drumul antreprenoriatului, fie că vor să-şi clădească o carieră în top management. Ei vor afla cum să devină buni lideri, cum să aleagă cele mai potrivite tactici de marketing şi cum să interacţioneze cu toţi cei implicaţi în business-ul lor. Astfel, Business Club Conferences se desfăşoară după următorul program:

  • 5 mai: Leadership Day: Invitaţii speciali vor prezenţa leadership-ul din două perspective: a antreprenorului şi a managerului
  • 6 mai: Marketing day: Printre temele abordate se vor număra PR vs Advertising, New Media, Branding
  • 7 mai: Business Psychology: Vânzări, networking, negociere, motivare

Printre personalităţile internaţionale care au acceptat invitaţia de a se întâlni cu studenţii în cadrul BCC se numără:

John N.Brennan, doctor în aptitudini personale la Universitatea din Rochester NY, fondator şi CEO Interpersonal Development Inc, companie specializată în programe de formare şi dezvoltare personală;

Roxana Zegan, senior art director, Crispin Porter+Boguski, specialist în marketing experential, comunicare vizuală şi branding 360;

Michael Carroll, ucenic al părintelui NLP-ului John Grinder, fondator al NLP Academy, UK;

Steven D’Souza, autor al best-seller-ului „Brilliant Networking”.

Business Club face parte din organizaţia studenţească Voluntari pentru Idei şi Proiecte, înfiinţată în 1999 în cadrul Academiei de Studii Economice. Prin intermediul proiectelor organizate, VIP România a pus bazele şi a dezvoltat o comunitate de tineri cu potenţial şi abilităţi de lideri.